Odzież damska Emoi – styl matki i córki

przez Balladine

Odzież damska Emoi to więcej niż moda. To styl, który uwodzi matki i rozkochuje w sobie ich córki. Kolekcje Emoi są lekkie, kobiece, kolorowe. Można znaleźć w nich ubrania na różne okazje – od biurowych garniturów damskich, przez efektowne bluzki, po sukienki na wesele lub kreacje na sylwestra.

2018_05_21_odziez_damska_emoi_01Żakiet w kropki >> Spodnie w kropki >> Bluzka w żurawie >> Czarno-złota sukienka >>

Na początku były płaszcze

Kolekcja odzieży damskiej Emoi w ofercie Balladine.com gości od kilku lat. Jednak korzenie marki sięgają znacznie głębiej w przeszłość. Jej historia zaczęła się, gdy 15-letnia Tereska (później Teresa Suwińska) uczyła się szycia pod okiem mamy. Gdy była już w pełni ukształtowaną projektantką mody, swoją pasję przekuła w sukces. Emoi powstało na fundamentach marki Karen założonej w latach 90. Na początku były płaszcze. Od początku ważna była nie tylko ich estetyka, ale też jakość – wysokogatunkowe materiały i szwy, które nie puszczą w najmniej oczekiwanym momencie.

2018_05_21_odziez_damska_emoi_02Beżowy płaszcz na guziki >> Czerwony płaszcz na suwak >> Czarna kurtka z żakardu >>

Rodzinna historia marki Emoi

Gdy do rodzinnego biznesu prowadzonego przez małżeństwo Suwińskich weszła córka – Ewa Suwińska, firma odzieżowa Karen zyskała nową markę – Emoi. W 2008 roku Emoi stało się wiodącym brandem, a Karen pozostało firmą produkcyjną. Matka i córka razem trzymają stery firmy, uzupełniają się i motywują. Rodzinny jest nie tylko zarząd firmy, ale też każdy aspekt jej działania – od designu po grupę docelową. Przez ostatnią dekadę Emoi znacznie poszerzyło swój asortyment, skupiając się na czterech liniach: Celebration, Business, City i Basic. Każda z nich pełna jest projektów dla mam i córek.

2018_05_21_odziez_damska_emoi_05

Skąd taka nazwa?

Nazwa marki miała być oryginalna, niejednoznaczna i kobieca. Słowo Emoi świetnie spełniało wszystkie kryteria. Jego źródłosłów leży we francuskim émotion – emocja. Ewa Suwińska w wywiadzie na blogu Emoi tak tłumaczy wybór:

Podobało nam się, że słowa EMOI w Polsce nie ma, gdzieś indziej ma drugie życie oznacza wzruszenie, poruszenie. Taka jest również moda – jest momentem (…) potrafi być potrzebą chwili, poprawiamy sobie humor zakupami, lubimy bawić się modą. Dla nas właśnie tym jest moda.

Tę zabawę widać w wielu projektach z kolekcji Emoi na wiosnę i lato 2018. Modne falbany i intensywne kolory są jej ważną częścią.

2018_05_21_odziez_damska_emoi_03Turkusowa bluzka z falbanami >> Wrzosowa sukienka z falbanami >> Żółta bluzka w kwiaty >>

Styl matki i córki

Emoi kieruje swoje kolekcje do wszystkich dorosłych kobiet – dynamicznych 20-latek, ale też towarzyskich 50-tek. Do matek i córek. Emoi nie mówi kobietom, jakie mają być i jak mają żyć. To ono dostosowuje się do nich, do ich aktywności – tak w otoczeniu biznesowym, jak na gruncie rodzinnym. Cała magia polega na tym, że choć Emoi trafia w potrzeby kobiet w różnym wieku i o różnych temperamentach, zachowuje swój niepowtarzalny styl i charakter. Kluczem do sukcesu było od zawsze wsłuchiwanie się w głos Klientek. Teresa Suwińska we wcześniej wspominanym wywiadzie mówi wprost:

Od zawsze bacznie obserwuję rynek, a co za tym idzie kobiety i ich potrzeby. Bardzo często rozmawiam z klientkami(…) słucham ich potrzeb.

Emoi słucha i mówi kobietom: jeśli nie chcesz w czymś chodzić, nie musisz. I bez tego możesz wyglądać świetnie. Dotyczy to w tej samej mierze wyboru między spodniami a spódnicą, co między fasonem dopasowanym a luźniejszym.

2018_05_21_odziez_damska_emoi_04Żółte spodnie jeansowe >> Jeansowa sukienka >> Sukienka w kwiaty >>

Aby obejrzeć aktualną kolekcję wystarczy kliknąć << tutaj >>. Zachęcamy też do śledzenia Facebooka Balladine – już niedługo informacja o konkursie z okazji Dnia Matki, w którym będzie można wygrać jedną z sukienek Emoi oraz promocja na nowości tej polskiej marki.

Zostaw komentarz